Історія проекту

SHOOTER – це пілотний проект українського підприємця Костянтина Євтушенко, метою якого є новий стандарт життя в України завдяки доступності електромобілів. Проект почнеться зі Львова, в якому вже цієї осені відбудеться відкриття першого парку електромобілів для працівників муніципалітету.

Електромобіль – транспорт, що прийде на зміну звичайному авто, це майбутнє з наукової фантастики і вдосконалені технології минулого, що змінять образ сучасної людини і техніки. Експерти погоджуються, вже за кілька років авто-концерни випускатимуть «електрокари» масово. А через десять років тренд стане повсякденною реальністю для прогресивних країн.

Костянтин запевняє: «У мене є бажання і можливість втілити цю ідею в життя і змінити країну. Оскільки я львів’янин і завжди себе таким вважав, то знаю на скільки гостро стоїть в моєму місті транспортна проблема. Ми запропонували наш пілотний проект пану Садовому, меру Львова – він був у захваті. В перспективі ми хочемо, щоб SHOOTER’и були доступні всім. Ми сподіваємося збудувати компанію, яка дозволить навіть студентам і молоді, яка не може придбати власне авто, користуватися новітнім транспортом.»

Пересування на SHOOTER’і обходиться у 8грн. на 100 км. Це в десятки разів дешевше за бензин і дозволяє зекономити не тільки власникам, а і цілій країні, адже залежність від нафти і газу – один з найбільших тягарів української економіки. SHOOTER’и не лише швидкі, а і високотехнологічні, а сучасні зарядні станції і акумулятори дозволяють підзарядити авто за 30 хвилин.

Окрім звільнення від паливних боргів, електромобілі збагачують і стабілізують економіку. Електроенергія – відновлювальний ресурс, кошти за який залишаються всередині країни, а не відправляються до кишені імпортерів. Електростанції працюють в постійному ритмі, в той час, як використання електроенергії вночі падає на 30%, що призводить до перебоїв у споживанні. До того ж, більшість українських електростанцій працюють не на повну потужність. Використання електрокарів збільшить кількість спожитої енергії, стабілізує її в часі (зручніше за все заряджати SHOOTER вночі) та стимулюватиме розвиток альтернативної енергетики.

Сьогодні основною проблемою, що стоїть на шляху популярності SHOOTER в Україні – це відсутність зарядних станцій та інфраструктури. Але в даному випадку варто пам’ятати закони ринку: як тільки з’являється попит, пропозиція не забариться. Сто років тому майже не було бензинових заправок, які тепер стоять по всіх містах кожні 200 метрів. Середня відстань, яку може подолати електрокар без підзарядки – 160 кілометрів. Це цілком достатньо для пересування у межах міста, навіть для автомобілів служб таксі.

SHOOTER – це початок нової України, енергетично незалежної, прогресивної і чистої. Це проект, що дозволить зробити доступними і звичними персональні авто, що не забруднюють навколишнє середовище, не створюють шуму і не з’їдають бюджет власника.